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In/Out Door – Plust Collection

Exhibition trade fair space design and related communication.

 

Progetto dello spazio commerciale fieristico e relativa comunicazione integrata.

Temporary exhibition

The layout design returns to mark the dual soul of the brand, which offers cross-disciplinary furniture and furnishings for indoor and outdoor use. The space is sharply divided into two mirrored atmospheres: a contemporary garden dominated by wood, greenery and concrete finish and an area that emulates the warmth of a living space.

 

Il progetto di allestimento ritorna a marcare la doppia anima del brand, che propone arredi e complementi d’arredo trasversali per uso indoor e outdoor. Lo spazio è nettamente diviso in due atmosfere speculari: un giardino contemporaneo dominato da legno, verde e finitura cemento e un’area che emula il calore di uno spazio living.

Communication

More than a decade after its inception, the brand feels the need to consolidate the path it has achieved through a renewed coordinated image ranging from the general catalog and merchandising to the presentation of a brand book that tells the brand’s philosophy and the creative process of some iconic products.

 

A distanza di più di dieci anni dalla sua nascita, il brand sente la necessità di consolidare il percorso raggiunto attraverso una rinnovata immagine coordinata che spazia dal catalogo generale al merchandising, fino alla presentazione di un brand book che racconta la filosofia del brand e il processo creativo di alcuni prodotti iconici.

Credits:

Euro3Plast
2018

Temporary exhibition, Salone del Mobile, Milano – Italy

Photo & video: Riccardo Urnato Studio 



Tag: ##branding ##communication #exhibitdesign #exhibition #installation #set-updesign #setdesign #spatial
P.I. 04136910249
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